петък, 9 март 2012 г.

"Смъртта е непотвърден слух " - Емир Кустурица

link  Прочети статията от прикачения линк, по-долу са само извадки. УНИКАЛНО!

"Не, повярвай ми, ако не заслужаваш да те бия, няма и да те пипна.“

„Което куче не ме е ухапало, то не е побеснявало!?“

"В момент, когато се формира вкусът ти и когато е най-важно да бъдеш облъчван от велики творби..."

"...Аз, братко, както виждаш, в този влак сто на сто поддържам хигиената – и натисна спрея, който още веднъж изпълни въздуха с евтината миризма на парфюм, смесена с балсам
Алкохолът вече се изпаряваше от кръвта и лекото чувство на депресия ме убеждаваше в трагичния край."

"Жената плаче и к’во от това."

"Само един филмов деец любезно сваля крака ми от скута си и си тръгва."

"Не питая особена любов към сервитьорите, но не понасям садистичното отношение към тях"

"В борбата между херцеговеца и човека, надделя херцеговецът. Но този със сърце.
-хубавата комбинация – интелектуалец с нещо хъшлашко. "

"Не знам дали си чула как Пашата поискал ръката на своята Цуна? Казал и: „По-добре ти е да се ожениш за мен, отколкото за някой висшист. Ще се омъжиш за него, а след три месеца ще ме търсиш да ти ставам любовник. Така си е по-икономично. Ще ти бъда и мъж, и любовник.“

"За моите филми Амаркорд бе онова, което е бил Големият взрив за Вселената"

Няма коментари:

Публикуване на коментар