събота, 12 ноември 2011 г.

200 уникални начина да кажеш обичам те

виж
виж- това е по-скоро не обичам те, а да ти го начукам...

оригинал на снимката
Някои женки биха тълкували като обичай ме и ще те ползвам за изтривалка...

оригинал-
Моля те не припадай всеки път като ме видиш...
линк
Дай ми шанс и ще ти духна под опашката...



линк
Е на тва му се вика сърце от камък

линк
Е на тва му се вика задна прашка
Wallpaper Herz X Insekt Hintergrundbilder Frei Fotos 695677

линк Яйцата ти са в опасност когато си покрай мен...

виж
Подпали дома и и чакай нещо да придобие тази форма...

линк
Кой от двамата ще пие пръв
линк
За красив ден.

линк Егото ти е сапунен мехур , дай шанс да се позабавлявам...

линк
линк То си е слънчево затъмнение, докат разбереш кво става и всичко що е било живо вече е клюмнало...

линк
линк доближиш ли се прекалено ще ти стопя лагерите

линк

линк
линк Кой е правил нещо неопределено и нехигиенично с кафето ми ...

виж
линк

Когато се уморя вече не съм забавен и вулгарността ми изчезва яко дим за съжаление...

Няма коментари:

Публикуване на коментар