сряда, 30 ноември 2011 г.

защо еврото НЯМА да падне

Държа да отбележа че нямам икономическо образовение ,не съм учил финанси, не се занимавам с пазари, борси, котировки, не членувам в партийни, правителствени или неправителствени организации, с две думи не съм компетентен , няма откъде да го знам, но го знам ще гледам да се аргументирам в няколко точки:

Като опорна точка на моето изследване имах новините в Капитал и Дневник да спомена ли, че в повечето други информационни медии нямаше и ред по въпроса... това за какво ви говори, на мен ми говори за информационно затъмнение, не може кражбата на 2 кокошки да е новина, а съдбата на еврото дори да не се дискутира, смехотворно... Какво установих от прочетените статии:

- първо, все още никой не се е отцепил от еврозоната. Т.е. всички мишки са си на потъващия кораб, значи просто корабът не потъва. Ако положението беше наистина толкова зле досега да има разцепление и/или насилствено изхвърляне на някои членки. Това не се случва, значи ЕВРОТО си е стабилно малко или много.
-какво биха направили банките ако еврото изгърми, ми първо ще спрат да дават кредити , е до сега не се е случило. Ако банката не е в опасност значи и простосмъртните не са ...

Какво може да се случи в най-лошия случай- еврозона в еврозоната..., за сега това на никой не му е изгодно заради износа на държавите членки. Значи това просто няма да го бъде.
Мен ме притеснява друго, че най-големият кредитор в Гърция е NBG (собственик на българското ОББ), какво ще стане, ако NBG-то не го компенсират по някакъв начин . Просто се опитвам да следвам логиката. Та какво си мисля, че се прави в момента - изкуствено се поддържа привидна стабилност кой каквото ще да си говори, защото ако падне ЕВРОТО ще има масови стачки, протести, безредици... да продължавам ли, то и сега си ги има, за после не ми се мисли, значи просто няма как да се случи. Просто няма да го допуснат. Световният хаос си е достатъчно хаотичен. Въпросът е кой плаща? Ми май доларът придържа еврото, защо ... ми да кажем, че след това което се случи в голямата Американска страна се появиха много европейски инвеститори благодарение, на които там позакрепиха положението. С две думи ако угасне еврото угасва и долара, така ама освен тях на пазара има и много други играчи... Спирам до тук. Не съм компетентен да отговоря, а въпросите изникват един след друг, просто мисля на глас и сам убеждавам себе си, че съм прав. Та следим новините и чакаме ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар