четвъртък, 10 ноември 2011 г.

вдъхнови ме... купидон

виж Купидон и Психея в ранна детска възраст, ха мацката е с крила на пеперуда, съвсем забравих, че още не е станала безсмъртна

виж
виж

Първо защо Купидон е младеж, цял живот съм расла с грешната представа ,че е едно малко сладко и розово кюфте с крилца, дето по цял ден стреля по тоя и оня, явно съм грешала.Така кои са тия двамата на картинката - ми Психея и Купидон (Ерос) (Амур) или както и там да се е казвал, явно пред женките се е представял с различни имена непонятно за мен защо.
За да може компетентно да следвате мисълта ми първо трябва да прочетете легендата прикачена е на "виж". Така в кратце има някои неясноти които определено ме притесняват в легендата . Така ко е виновна Психея, че се е родила убава, еми точно толкова ако се беше родила грозна . Т.е мили дами ако сте ужасно красиви ще ви завиждат типичен пример за това е Афродита (Венера) и в най-добрия случай ще ви стопят лагерите ако могат , а в най-лошия ще ви прокълнат. Купидон, ако е най-добрия стрелец сам да се нарани, представям си тогава колко е добър най-лошия стрелец. Без коментар.Та тоя пич носи радост или тъга за цял живот , много кофти номер ако си безсмъртен. Защо казват,че Купидон превъзхожда и смъртни и безсмъртни ... може би защото използва най-ниските им страсти против тях самите. Кой к'вото ще да ми говори то любовта си е синоним на чукане, ама айде да не преиграваме. Така Психея се е оженила за нещо дет не го знае к'во е ,че жените са прости го знаех и преди това , но
мнението ми е окончателно и безпрекусловно потвърдено. Та с нещо дет не го знае к'во е Психея е имала сексулани отношения. Не знам за вас, на мен ми звучи извратено. И има нещо супер странно, за да е щастлива никога не трябва да вижда на мъж си фасадата. Е т'ва ми е безкрайно неясно с метафората за несъзнателното. К'во искат да ми кажат,че не трябва да знам че съм щастлива, за да съм щастлива. Интересна логика. И още нещо, никой не требе да знае дали сте щастливи , ако сте щастливи ще ви завидят- това са сестричките . Т.е. каквото и да ви се случи мълчете като риби и се чукайте на тъмно тогава може и да не ви се сгажда от вида на партньора. Е тука малко се поувлякох ша да ма извините. Още нещо интересно, тия хора са ужасно кръвожадни ако си убав те изпращат в изгнание на няква си планина, ако си грозен , искат да те заколят в тъмното- имам в предвид момента с "Придумали я да запали свещ в тъмното и да му отсече главата, ако наистина е чудовище."
Още една интересна мисъл "Мъдростта е да разберем кога завистта ни води към по-голямо самоосъществяване и кога просто иска да съсипе хубавите неща в живота ни.
линк
Така, ако проследим историята как Психея търси мъжкото , куцо и сакато се опитва да и помага . К'ви са тия ора бе . Е т'ва е предимството да си убав. Ако беше грозна като смъртта едва ли щеше да има опашка от помощници. А Афродита се оказа баси завистливото и гневливо същество. от къде на къде богинята на любовта ще има слуги Мъка и Тъга. Тия определено се ебават, тая богиня на любовта ли е или на саморазправата. Тия вече съвсем ми объркаха понятията. "Сътворението и разрушението са двете страни на една и съща монета". Една чудесна мисъл, значи както и да решите да платите на някой няма никакво значение...във всички случаи сметката ще е платена.
Интересно, ужасно интересно, и така двойката ще е помилвана, но какъв е официалният подкуп, Купидон да не стреля по безсмъртните, аз откога му казах на тоя келеш да не се закача с по-големи от него, ма кой да ме чуе. Та така ,плеснали с ръце и се прегърнали...

Няма коментари:

Публикуване на коментар