неделя, 16 октомври 2011 г.

Молитвата

Попаднах на една много интересна статия, която според мен е висша форма на нарцисизма , да живее егото. Всеки друг ми е крив но не и аз сам . Ако искате да прочетете оригинала вижте линка прилагам само изватки. http://www.kabbalah.bg/www/index.php?option=com_content&task=view&id=309&Itemid=602
... И поради това,че в мен има егоизъм и се намирам далеч от духовното и в мен няма и частица святост, в която има намерение да правя заради Твореца. Т.е. това, че страдам поради невъзможността да се приближа към Духовното и съм отделен от теб е поради разликата в свойствата, поради егоизма и аз ненавиждам всичко това, което е в сърцето ми – то е резултат от това, че Ти си ме създал такъв...„В мен няма сили да изменя природата си, която Ти си създал, но искам от Теб: както Си създал егоизма ми, който се явява първичната ми природа, дай ми втора природа – желание да отдавам. И аз имам доказателство, че Ти си виновен, за това, че в мен няма сили да се съпротивлявам на егоизма си“...
О свещенна простота ...май трябваше да дочета статията и тогава да давам мнение.
... законът е такъв, че не може творението да получи лошо от Твореца открито, тъй като това нанася вреда, поради което творението ще счита, че Творецът е несъвършен. Т.е. във времето, когато човек страда, в същата степен той отрича управлението от страна на Твореца. Затова, човек преди да получи сила отгоре е длъжен да притежава желание да отдава и след това той може да моли за следващата степен. Не бива да се постига вяра, наречена Малхут Шамаим, преди да се постигне поправяне на свойствата, т.е. човек е длъжен да бъде готов да отдава, а не да получава за себе си – иначе няма да му дадат отгоре, да се повдигне на ниво вяра...

Няма коментари:

Публикуване на коментар