сряда, 26 октомври 2011 г.

в търсене кого да сдухам...

Гледам си листата с контактите, всичките контактьори, които ми се приисква да сдухам ги няма... Криво ми е, ужасно ми е криво и няма кой да ми го изправи и туй то ...Хората са елементарни искат ти да проявиш признак, че ги харесваш и после и те и ти и те и .....ебаси
да ви еба всичките ....подреди се на опашка. Влязох в дупка и вместо да излезна упорито копая надоло... що ли ....ми може би щот ми харесва знае ли човек. Създаваш си бариера ,по-точно праиш си бункер. Тук е безопасно , знам какво да очаквам , добре съм се прикрил, другите знаят за мен това, което им позволявам да знаят, държа ги на разстояние... дрън, дрън . Е на т'ва му се вика недоебка. Ако имаше чукане нямаше да ми е такваз кривина ама на- няма и що няма , щото няма да вдигна телефона и т~ва си е, няма да се напъна нито на йота , койт ма иска знае къде живея, да дойде да ми позвъни на вратата и да си къса дрехите , пък аз ако искам ще отворя вратата.... пък може и да не отворя, я да повиси малко отвън дали ще му ареса климата ..... Истината е, че съм едно гадно егоистично копеле, което си мисли че всички са му криви, а аз единствен съм прав , точно така е не отричам. Това съм аз пълноправен и единствен член на клуб "Голямо ЕГОООО", като кажа голям наистина имам в предвид голям ... :)))))

Няма коментари:

Публикуване на коментар