понеделник, 24 октомври 2011 г.

донор ...

Аз съм донор , дарявам ... но не дарявам какво да е , дарявам нещо специално... дарявам любов. Ще ти дам не тяло, ще ти дам дух , ще ти дам причина на живееш.... ще ти дам обич...ще се чустваш желан и харесван... ще се чустваш специален. Аз съм твоя най-добър приятел. Ще се чудиш как си живял без мен ... с мен дните ти ще минават неусетно ... ще бълбукаш от щастие. И когато дойде деня и ти си готов , готов да продължиш без мен, аз ще изчезна ... , но преди да изчезна ще ти дам твойта най-съкровенна мечта, ще ти дам твоята половинка ... мъж или жена няма значение. Твоят партньор, този за когото цял живот си мечтал, ще те подготвя за него да го обичаш , да му дадеш щастие, а не да го мачкаш със своите страхове, не да го тъпчеш с твоите мъки и неволи. Сърцето ти ще бъде пълно с любов като каца със старо тежко вино,  ще бъде толкова пълно, че няма да има място за друго освен за обич и ти ще кажеш само "пий" и жадния ще долепи устни до теб.
Сбогом, някой друг се нуждае от мен, аз съм донор, донор с мисия...

Няма коментари:

Публикуване на коментар