сряда, 26 октомври 2011 г.

За болката

Какво е болка ... кой ни я причинява и защо?
Тревожат ни незначителни неща ....маловажни, а кой каза че е маловажно. Искаш да те чуят, а ти самия не искаш да слушаш познато ли ти е . Ще се скъсаш да крещиш вижте ме, чуйте ме и защо? Ще прегракнеш бе човеко, стига с туй напъване да не земеш да изтропаш нещо непредвидено... запазено само за по-усамотен кръг...  Този те нагрубил , оня бил идот , що не мога да те почукам с показалец по твърдоглавата тимберица . Май кухината вътре е почти толкова голяма колкото и кухината отвън... Трепеш се като животно .... е понякога... не винаги  и какво егото ти стана ли по-голяма , плесна ли те някой "Евалата пич, ти си моето вдъхновение" . И ся к' во порасна ли ти работата . Разни хора с разни проблеми ... на някои не им става , но това не им пречи да им се иска да изчукат половината свят ... копеле, това е специален поздрав за тебе... изтръпва ли ти малкото сърчице да не ти сложа снимката :))))) всъщност доста се изкушавам, но ако снимките на всички курви висяха по стените нямаше да има място за снимките на светците нали.... Е т'ва е отивам да изливам злобата си гневно потробвайки на терасата смучейки фас след фас. Е ако аз бях курвата .... лошо няма, поне щях  да казвам "курва ама с финес, не фригидна , аз поне изпитвам някакво удоволствие ти не ....да навлизам ли в подробности ... хайде друг път ... обещавам да потърся и снимка "

Няма коментари:

Публикуване на коментар