понеделник, 31 октомври 2011 г.

Кое е по-добре да си мъж или жена?

Къде е разковничето.... в мъжкото или женското....

Така... родена в женско тяло ... По принцип мразех женското начало. Мразех,че съм жена почти до 20-тата си година. Ако си мъж и си грозен не е проблем, ако си жена да кажем е леко депресивно. Какво имам в предвид ли : Оказва се че всичките ти приятелки са по-хубави от теб. / ми кой ти е крив, че си избираш все такива с ранг на холивудска звезда / . В това всъщност има и предимства защото куцо и сакато си пада по тях, а приятелката на готиното парче също получава коктейлче само да си седи кротко в ъгъла и да не пречи ...
Ако си дебел мъж не е толкова трагично, колкото ако си тлъста мацка... Не случайно е възникнал вица :
"Как се казва на беден, дебел мъж - СВИНЯ , а на богат, дебел мъж - МЕЧО". Съжалявам, че се отплеснах не можах да се въздържа :)
Та какво се случи след 20-те. Ми малко нещата се попромениха... да кажем че открих многократния оргазъм и че за нищо на света не си го давам срещу пенис независимо от размера, формата и големината ... дори ако към сделката добавите още една бройка бонус. Е поналожи се да поотслабна и да ползвам доста грим, за да се сдобия с "многократния" но всяко нещо си оправдава цената.
Какво включва сделката -15кг + много грим + доста приглушена светлина = ЧУДЕСА
Та попитайте ме какво искам да съм :) смеете ли :)))))))

Дай да чуем и едно мъжко мнение.
Ми яко е ... От теб никой не очаква да си чуствителен, иска се само да изкарваш пари. Добре това го мога . Умен съм, даже много, ако бях женско едва ли щях да съм . Хормоните разводняват логиката. Позволено ми е всичко, мога да спя с всякя фуста . Да си курва е лошо, ако курвата е мъжка му викат женкар, плейбой -  и това си е по-скоро титла, признание че ти става, че си толкова як пич, че всяка желае да си между .... е малко се поувлякох с описанията. Нямам цикъл и никога няма да ми се наложи да родя да ми шият карантията... И всеки път ми е гот и не се чудя ся ще получа ли оргазъм или другия път... Ебаси кефа мъж съм!

Няма коментари:

Публикуване на коментар