петък, 10 февруари 2012 г.

клетва за обич

Ти си мой дом, мой пристан, моя обич
аз съм твой дом ,твой пристан ,твоя обич.
Ще бъда с теб и ще те обичам докато има обич,
ще бъдеш с мен и ще ме обичаш докато има обич.
И не ще нараня с умисъл
и не ще нараниш с умисъл
И ще простиш, когато трябва да се прости
и ще простя, когато трябва да простя
И ще възнегодувам, когато трябва да възнегодувам
и ще възнегодуваш, когато трябва да възнегодуваш
И ще се бориш, когато трябва да се бориш
и ще се боря, когато трябва да се боря.
И ще се смееш, когато има смях и ще плачеш, когато има сълзи
и ще се смея, когато се смея и ще плача, когато заплача
И когато времето ни изтече и трябва да напусна това тяло
и когато времето ти изтече и напуснеш това тяло
не ще скърбя и смущавам духа ти
не ще скърбиш и смущаваш духа ми
и ще те чакам и ще дойда за тебе
и ще ме чакаш и ще дойдеш за мене
И където е имало обич пак ще има
и където обичта е била пак ще бъде
и тъга не ще покроси духа
и духът не ще биде покрусен
И в тебе е силата и в тебе е вярата
и в мене е силата и в мене е вярата
и мойта сила да е мойта вяра
и мойта вяра да е мойта сила

Няма коментари:

Публикуване на коментар