понеделник, 13 февруари 2012 г.

ако можеш прости

Което и да е твоето божество, която и да е твоята вяра
ако можеш прости, ако можеш смили сърцето си
ако можеш смири делата си .
Днес ти си мой учител, утре аз ще бъда твой
днес ти си мой пастир, утре аз ще те пазя
и не гневи се и смири се човеко
за да не те смиря аз силом.
И не питай злоба както аз нямам злоба
и прочисти се чрез светлината
да не те пречиствам аз чрез болка.
И всяка радост що имаш аз ти я пращам
и всяка болка що имаш пак аз
и дорде не ме следваш и не се смириш
аз ще те смиря силом.
И не гневи ме със злоба и зависта си
както аз не питая така и ти не ще питаеш.
И ако изпиташ болка пак съм аз
и ако изпиташ страх мене вини,
но дорде не пречистиш душата си
за мене там място няма да има.
И добро прави само на тоя дето требе да му се прави
и ако питаш кому трябва и кому не трябва
ти ще решиш, ти ще решиш , но аз ще те съдя
и затуй дет все искаш да си отгоре в делата си над другите человеци
ще те смачкам нищожно и туй го правя не щот сам съм гневлив,
а за да те пречистя в собствената ти злост
и всяко зло що сториш тройно ще ти го въздам
и не мож се скри и не мож избяга,
защото те познавам изотвътре
и да се криеш зад вярата си пак ще те стигна
и да мислиш, че си чист, а да не си, пак ще го видя
ще го видя защото аз съм вътре в теб
ти си част от мен.
И когато наказвам теб аз наказвам себе си
и когато боли теб всъщност боли мене,
но аз те обичам и ти давам шанс
не гневи се , смири се , прости ,
за да простя и аз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар