понеделник, 13 февруари 2012 г.

трябва да устоиш

Ти си силен, и силата е в теб
вярвам го, така че карай напред.
И не ще има сила вън или вътре
която да прави живота да съхне,
на която аз не ще устоя
не ще се пречупя и ще продължа.
Ще се боря срещу всички и срещу мен самия
дори в яда си туй да е в неразбория.
Духът ми е моя храм,
пречистен ли е, не ще съм сам.
И ще простя и ще боря и то все напред
дори срещу мен да е и световния ред.
И не ще приема да бъда подлога
дори да умра аз във свойта отрова
И обич ще давам и с шепи ще взимам
от обич и радост до смърт се упивам.
Живота е радост , смърта е врата
която ти пречи да тънеш в вина
Ще вкусиш от двете , не бързай, не спирай
докато можеш с любов се опивай.
Ако решиш да прекрачиш вратата
назад не поглеждай, а карай нататък...

Няма коментари:

Публикуване на коментар